Heipä vaan. Arki on alkanut, ihan liian voimakkaasti. Kaksi surrrrrkeasti nukuttua yötä takana, ja olo kaukana kauniista. Kävin töissä toivottamassa kollegalle leppoisia eläkepäiviä, raahauduin kotiin peilin eteen ja totesin, että peli on menetetty. Päiväunet.

Eläkkeelle jäävä kollegani työskenteli paikassa, josta olen työlomalla. Kolmeen vuoteen se arki ei ole ollut minun arkeani, kyllästyin siihen. Mutkan kautta olen nyt töissä projektissa, joka kasvattaa ammattitaitoani ja tuo toivottavasti lisää tietoa ammattialani vaikutusten syvyydestä. Kaiken kaikkiaan olen hurjan tyytyväinen, että lähdin kolme vuotta sitten hakemaan uusia töitä. Olen onnellisempi! Muutos vaatii hurjasti rohkeutta, pitää luottaa itseensä ja uskaltaa hypätä kohti tuntematonta. Vain hulluna toivomalla voi saavuttaa jotain hienoa.

Nyt juon kaakaota ja mietiskelen. Annan tietoisen läsnäolon viedä minut hyväksyvään olotilaan, jossa ajatukset tulevat ja menevät, enkä minä anna ajatusten herättää minussa tunteita. Antaa olla vaan, antaa kaiken olla. Ollaan tässä ja nyt ja näin on hyvä.

 

 

stoopiddoes-normal.jpg

Skyjump. Skytower, Auckland, New Zealand 2007.