*huoh* Toisen kanssa, tv2 keskiviikkoisin klo 21. Tai areenasta neljä jaksoa tarjolla. Minä katsoin kaikki vuorokauden sisään, ja olen vollottanut täällä kuin pieni siili, kerällä ja piikit levossa. Sarja puhuttelee sieluani ja koskettaa kovasti oman elämäni ajankohtaisilla aiheilla; lapsen hankkimisella, ystävyydellä ja yksinäisyydellä. Jotenkin niin elämän makuista tarinaa joka osoittaa, että en ehkä sittenkään ole ainoa, jonka mielestä just "mun elämä on ihan perseestä". Ihanaa, kun jollain on pokkaa sanoa se noin suoraan.

Jotenkin tässä elämässä on taas vähän enemmän järkeä kuin vähään aikaan. Kun ymmärrän kuka olen, voin kunnioittaa itseäni, tarpeitani ja halujani ihan uudella tavalla. Sitä kautta valittaminen vähenee ja onnellisuus lisääntyy. Nyt pääsiäisenä mulla on aikaa näyttää rakkailleni, kuinka paljon rakastan heitä. Aion ihan pian aloittaa tuolta makuuhuoneesta <3

IMG_0741-normal.jpg
Unohdetaanpa se, kuka mainostaa. Tajutaan tarran viesti <3