Mielellä on taipumus kääntää kaikki paskakin jossain vaiheessa edes vähän hyväksi. Ainakin minun mielelläni on.

Olen ristinyt oman kesäni Oman elämäni Bridget Jones -kesäksi. Niin moneen mokaan kuin mitä olen tehnyt ei moni kykene! Pieni pyöreä pallero on ollut paitsi huolissaan ulkonäöstään, vanhoista kesävaatteista ulos kasvamisestaan (?), myös liiskatusta itikasta kullan auton kattoverhoilussa (hyvä minä), neljästä miltei rikotusta viinipullosta (hyvä hyvä minä), miljoonasta kömpelöstä sosiaalisesta tilanteesta ja mistä vielä... Lista on loputon! Moka ei ole lahja, se on painajainen ja syö itsetunnon nolliin.

On kuin en tuntisi enää itseäni. Jos nyt solut on heittäneet sen seitsemän vuoden ympyrän, on vanhat solut varmasti raahanneet mukanaan myös jotain omia hyviä puoliani. En minä ennen toheloinut joka päivä. Ruma, tyhmä, kömpelö. Ei niin parasta kesäseuraa.

Yritän kääntää kohta jo loppuun valunutta kesälomaa positiiviselle vireelle. Hiljaa kuljen kesän puutarhoissa, hiljaa olen etten enempää rikkoisi.

IMG_1828-normal.jpg
Rövaren tänään Stora Herröstä kuikuillen