Kas näin. Liikunta saa masentuneeseen ihmiseen virtaa. Liikkumaan jaksaa masentunut ihmisraato lähteä vain, jos löytää liikkumiseen oman motiivin. Minä löysin.

Olen jo muutaman vuoden ajan yrittänyt lähteä ryhmäliikuntatunneille. Olen halunnut aloittaa joogan. Olen lapsena ollut ryhmäliikuntatunneilla, ja kun vihdoin pääsin niistä eroon, hankkiuduin niistä eroon. Täysin. Inhottava, inhottava yhdessä liikkuminen! Joogaa olen harrastanut satunnaisesti, mutten koskaan kunnon alkeiskurssilla. Niinpä kävin tuumasta toimeen, kun netin alennuskupongilla tuli hyvä tarjous kotini lähelle avattuun joogasaliin, alkeiskurssille. Kolmetuntinen kurssi oli eilen, ja olo sen jäljiltä on ookoo.

Olen myös kunnostuttanut polkupyöräni ja jo parin viikon ajan ajellut töihin parina päivänä viikossa. Pyöräilystä tulee suorastaan euforinen olo, kun tajuaa vauhdin hurman ja vapauden tuoksun! Tänäkin aamuna pyöräilin töihin, vaikka vesi vihmoi kasvoja ja unet jäi vähiin.

Töissä tulostelin viikonloppuna tuhertamani työhakemuksen, hoidin pari työjuttua ja postitin hakemuksen. Sormet ristissä odotan, josko…

IMG_0983-normal.jpg
Menköön vaikka niin, että työnhakuilmoituksen katsoin guugelista.