Lenssu iski. Tavallaan kiva, ois ollu seittemän päivän työputki. Niistä ehdin tehdä yhden päivän kurkkukipuisena, ja sitten se tauti tuli kunnolla päälle. Nyt, kolmannen päivän puolivälissä olo alkaa helpottaa. Parhaillaan mittailen kuumetta.

Jotenkin meni valot seis ja pakki päälle kun tuli kipu. Makasin sohvalla peiton alla leffoja katellen. Sitä olin kaivannutkin. Tänään, kun olo tuntuu jo paremmalta, alan havahtua taas siihen miten "voi, mulla on niin söpö kissa" tulee taas takasin, ulkoilma tuoksuu hyvälle ja kaipaan rasituksen tunnetta lihaksissani. Että kyllä se terve elämä on kuitenkin kivempaa. Sitäpaitsi enää on kolme töitä jäljellä, ehkä mä sen jaksan. Sit on kolmen päivän vapaa.

Kissalle oon syöttäny broilerin sydäntä tällä viikolla ekaa kertaa. Piti pieniä se pieniin paloihin, se ei ihan tajunnu kokonaisen sydämen ideaa. Mut paloina se meni hyvin.

Joskus iltaisin Hinni kömpii mun syliin silleen, että se makaa siinä kuin pikkuvauva. Mä kutittelen sitä leuan alta ja puhuttelen sitä Mamin omaks kullannupuks. Ehkä mun vauva on siinä.

Kuumemittari armahti, huomenna töihin.

IMG_1364.jpg
Ihan tavallinen katti se on.