Hymmmmm.... Mulle sopisi kyllä ihan täydellisesti aina neljän päivän työviikko. Nyt kun on ollut kolme vapaata, olen ehtinyt levätä, harrastaa, viettää laatuaikaa kultani kanssa ja löytää vähän kadoksissa ollutta itseäni. Paljon sellaista, mikä jää tekemättä ja löytämättä vain kahden päivän vapaalla. Puhumattakaan siitä, että tähänkin syksyyn olen ympännyt yhden vapaapäivän viikkoja. Itse olen itseni pahin vihollinen.

Joku kolahdus tapahtui viime viikolla, kun olin matkalla töihin. Bussi ylitti siltoja ja näkymät aamuaurinkoiselle merelle rauhoittivat mieltä. Tajusin, että se tatuointi, josta nyt haluan päästä eroon, vei itsetuntoni nollaan ja unohdin rakastaa itseäni. Pettymyksiä ja pahaa mieltä ei tarvinnut kaukaa etsiä. En yksinkertaisesti pystynyt rakastamaan itseäni, otti niin paljon pannuun. Nyt vettä on virrannut riittävästi ja hyviä fiiliksiä on ehtinyt kertyä, jotta tuona työaamuna aloin hymyillä, kun tajusin että asiat on hyvin ja olen ihan mukava pakkaus :)

Siitä se lähtee. Että rakastaa itseään. Vain minua itseäni rakastamalla voin antaa rakkautta eteenpäin, ja vain siten se tuntuu täyttävän koko maailman. Onneksi tajusin sen. Elämä on tässä ja nyt, eikä aikaa kannata käyttää vihaamiseen. Make love <3

image-normal.jpg